Jasmijn - Servicedesk Medewerker

Naam: Jasmijn
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
Aantal jaar werkzaam bij GOODZO: Februari 2020
Huidige opdracht via GOODZO: Servicedeskmedewerker bij Outsourcing

Hoe ben je geïnteresseerd geraakt in IT?

Vanaf jongs af aan was ik al geïnteresseerd in computers. Ik hielp de mensen in mijn omgeving altijd als ze problemen hadden met hun telefoon of computer, dit gaf voldoening als ik het had opgelost. Toen ik klaar was met de middelbare school heb ik de keuze gemaakt om de opleiding Netwerk- en Mediabeheer te gaan volgen op Techniek college Rotterdam.

Hoe ben je bij GOODZO terecht gekomen?

Ik zocht voor mijn opleiding een derdejaars stageplek. Op stagemarkt.nl ben ik gaan zoeken naar een professional bedrijf die mij goed kon begeleiden naar het einde van mijn opleiding. Toen ik op de site van GOODZO terecht kwam, zag ik staan dat ze ook een IT traineeship aanbieden. Dit was voor mij de doorslag om contact met GOODZO op te nemen. Want als ze een IT traineeship aanbieden, zullen ze mij ook goed kunnen begeleiden, dacht ik bij mijzelf. Na het eerste gesprek had ik gelijk een heel warm en goed gevoel en dit vind ik zelf erg belangrijk.

Hoe heb je je ontwikkeld sinds je bij GOODZO gestart bent? Zowel persoonlijk als professioneel.

Ik heb erg veel geleerd sinds ik bij GOODZO ben binnengekomen. Van mijn opleiding had ik al de nodige kennis over netwerken, maar toen ik op de servicedesk aan de slag ging, moest ik veel nieuwe taken uitvoeren. Zo zie je maar weer dat de praktijk heel anders kan zijn dan wat je op school leert. Op de servicedesk kom je veel verschillende situaties en problemen tegen die mij zeker even in het diepe hebben gegooid. Iets wat denk ik heel goed voor mij geweest is. Doordat je veel aan de telefoon zit met klanten, heb ik zeer veel geleerd op het gebied van klantvriendelijkheid.

Hoe heb jij een verschil kunnen maken voor jouw opdrachtgever?

Op de servicedesk zijn mijn taken vooral de telefoon opnemen, eerstelijns meldingen oplossen en zorgen dat er genoeg communicatie is met de klant. Laatst is er een nieuwe klant bijgekomen en hier kwamen erg veel telefoontjes en meldingen bij kijken. Ik denk dat we allemaal een belangrijke rol in hebben gespeeld om deze klant zich welkom te laten voelen.

Wat maakt je tot een GOODZO'er? En wat maakt je tot een IT'er?

Mijn menselijke kant maakt mij een GOODZO’er. Het juist en terecht omgaan met mensen vind ik erg belangrijk en daar staat GOODZO ook voor. Ik vind het heel leuk om dingen uit te zoeken en op te lossen en dat maakt mij een IT’er.

Wat zijn je ambities voor de toekomst?

Mijzelf natuurlijk door blijven ontwikkelen. Ik ga de aankomende tijd erg hard aan de slag met het behalen van certificaten. Het lijkt mij erg leuk en interessant om uiteindelijk mijzelf te gaan specialiseren in Cisco.

Waar ben je het meest trots op?

Ik ben het meest trots op mijn persoonlijke groei als persoon. In een hele korte tijd heb ik mezelf kunnen ontwikkelen van een studentje naar een volwassen persoon die haar werk serieus neemt.

Nieuwsgierig naar meer?

Neem contact op!

Wij vertellen graag over wie we zijn, wat we doen en wat we weten. Over detachering, applicaties, werkplekbeheer, IT Traineeships, noem maar op. Dus neem eens contact op via e-mail, social media of ouderwets via de telefoon. Tot snel!