Merijn - Modern Workplace Beheerder

Naam: Merijn
Woonplaats: Den Haag
Aantal jaar werkzaam bij GOODZO: Sinds oktober 2020
Huidige opdracht via GOODZO: Ik werk nu bij de Parnassia Groep als Servicedesk medewerker verantwoordelijk voor de ondersteuning bij de migratie van Office 2010 naar Office 2019.

Hoe ben je geïnteresseerd geraakt in IT?

Het begon op de middelbare school al met het knutselen en uit elkaar halen van computers. Die interesse heeft zich verder redelijk op de achtergrond ontwikkeld. Zo was ik beheerder van het kassasysteem van het restaurant waar ik werkte en werd ik door familie vaak gebeld met vragen over problemen met bijvoorbeeld computers.

Hoe ben je bij GOODZO terecht gekomen?

Na de middelbare school ben ik eigenlijk meteen de horeca ingerold. Na acht jaar kwam ik erachter dat ik niet oud wilde worden in de horeca. Omdat ik na de middelbare school geen vervolgopleiding heb gevolgd, waren er niet heel veel opties. Voor mij werd het steeds duidelijker dat ik écht iets in de IT wou gaan doen. Na gezocht te hebben naar een IT-traineeship zonder vooropleiding, kwam ik GOODZO tegen. De rest is geschiedenis.

Hoe heb je je ontwikkeld sinds je bij GOODZO gestart bent? Zowel persoonlijk als professioneel.

Ik ben mijzelf sinds ik bij GOODZO ben begonnen, echt aan het ontwikkelen tot IT-professional. Ik geniet enorm van de vaste werkdagen en –uren. Een heel verschil met de horeca. Hierdoor is mijn leven een stuk rustiger en stabieler geworden. En dat in Coronatijd 😉. Ook ben ik gaan samenwonen met mijn vriendin en druk bezig om mijn certificaten te behalen. Ik heb ondertussen mijn CompTIA A+ gehaald.

Hoe heb jij een verschil kunnen maken voor jouw opdrachtgever?

Ik denk dat ik het verschil maak met mijn vriendelijkheid, pro activiteit, nieuwsgierigheid en mijn doorzettingsvermogen waarmee ik tot het uiterste ga om klanten te helpen.

Wat maakt je tot een GOODZO'er? En wat maakt je tot een IT'er?

Ik kan mij snel aanpassen aan verschillende situaties, kan goed logisch nadenken, ben sociaal ingesteld en wil mezelf blijven ontwikkelen.

Wat zijn je ambities voor de toekomst?

Mezelf nog verder ontwikkelen als IT-professional en erachter komen welke richting van de IT ik me in wil specialiseren.


Waar ben je het meest trots op?

Dat ik het, in deze rare tijd, gedurfd heb om een carrière switch te maken, uit de horeca.

Nieuwsgierig naar meer?

Neem contact op!

Wij vertellen graag over wie we zijn, wat we doen en wat we weten. Over detachering, applicaties, werkplekbeheer, IT Traineeships, noem maar op. Dus neem eens contact op via e-mail, social media of ouderwets via de telefoon. Tot snel!