Zorg

Met menselijkheid kom je het verst. Juist ook in de IT.

Ontzorgen en groeien

Als zorginstelling heb je te maken met veel verschillende eindgebruikers: van artsen tot iemand die aan het revalideren is van een ernstig ongeval. Goodzo ontzorgt je IT-afdeling, helpt met het veilig digitaliseren van je organisatie en doet dat met dezelfde zorg als die jouw mensen voor anderen hebben. We lossen capaciteitsproblemen op en met onze ruime ervaring in het gebruik van HiX en Mendix zijn we ook in staat om jouw mensen te trainen in het gebruik van deze programma's, juist ook als het gaat om de veiligheid van persoonsgegevens. Zo zorgen we samen voor flow in jouw IT-processen waarmee we je organisatie en de mensen laten groeien.

No items found.
Van Neynsel

24/7 Support | 'Het feit dat Goodzo ook de kracht heeft om te kunnen opleiden, maakt dat deze samenwerking veel verder gaat dan zomaar een klantrelatie'

Van Neynsel is een Brabantse ouderenzorgorganisatie, waar het zorg levert op zeven verschillende locaties. Sinds het voorjaar van 2022 werken we op verschillende vlakken samen om ervoor te zorgen dat IT bijdraagt aan een nóg betere zorg. Jeroen van Bommel (Directeur financiën en bedrijfsvoering bij Van Neynsel) en onze Senior Account Manager Stefanie kijken samen naar een klantrelatie die al gauw uitgroeide tot een waardevol partnership en die voor verbinding zorgt tussen zorgmedewerkers en IT.

CAM IT

Procesmanagement | 'Goodzo weet precies de mensen binnen te brengen die we nodig hebben'

Onze partner CAM IT verzorgt meer dan 50 duizend werkplekken in dertien verschillende ziekenhuizen. En dat is een behoorlijke klus, die veel kennis van de techniek, de zorg en de eindgebruikers vraagt. We vroegen Willem-Jan Dekkers (Manager Operations) en Goodzo'er Sebastiaan van Oers (Procesmanager) hoe dit in zijn werk gaat en wat de toegevoegde waarde van Goodzo is in een wereld waar er altijd druk op de ketel staat.

Parnassia

Support | '83% van die tienduizenden aanvragen lost het servicedesk op'

De Parnassia Groep is een zorginstelling voor geestelijke gezondheidszorg en heeft vestigingen door bijna heel Nederland. Als teamleider technisch beheer is Erik te Hoonte iedere dag bezig met het ontzorgen van zo'n 14 duizend medewerkers, die jaarlijks goed zijn voor zo'n 90 duizend meldingen op de IT-servicedesk. Samen met Mike van den Berg (teamleider servicedesk), Nienke Slegtenhorst (Goodzo'er en medewerker van de servicedesk) en Leander Bakkers (Goodzo’er en Procesmanager Incidenten & Problemen) bespreken we wat daar allemaal bij komt kijken en waar de kracht van de samenwerking met Goodzo ligt.

Goodzo IT Trainee lacht in de camera
Playbutton voor het afspelen van de Goodzo video
Bekijk video

Klantcase : Natasja en Anna bespreken de waardevolle elementen voor een succesvol partnership

Anna & Natasja

Directeur bedrijfsvoering & financiën

Klantcase : Natasja en Anna bespreken de waardevolle elementen voor een succesvol partnership

Anna & Natasja

Directeur bedrijfsvoering & financiën

Samenwerken met Goodzo

Ontzorgen

Jouw organisatie focust zich op zijn core business, wij zorgen ervoor dat de IT daarin nooit de beperkende factor is. Zo worden zorgverleners gehoord, is IT zichtbaar binnen de zorgorganisatie, en draagt meer capaciteit bij aan een optimale zelfredzaamheid van de eindgebruiker.

Stabiliteit

Ons uitgangspunt is een stabiele samenwerking voor de lange termijn, waardoor je altijd verzekerd bent van onze kennis en expertise. Onze toekomstvisie is ‘voordoen, samen doen, alleen doen’, zo kunnen we niet alleen de juiste adviezen geven, maar ook samen de toekomst vormgeven voor een stabiele IT omgeving.

Empathie

Met Goodzo haal je enthousiaste professionele mensen in huis, die goed kunnen communiceren en zich inleven in collega's en eindgebruikers als artsen, verpleegkundigen en specialisten. Met als uitgangspunt dat zorgmedewerkers weer primair kunnen focussen op zorgverlenen, en dat systemen en IT processen daar ondersteunend aan kunnen zijn. Zo komt er weer meer tijd voor ‘naast het bed’.

Direct van start

Wil je gaan? Dan gaan we! We gaan pragmatisch aan de slag, kunnen je snel en concreet helpen en blijven constant met je meedenken. Door onze ervaring binnen verschillende zorginstellingen hebben we altijd de juiste inzet beschikbaar om direct adequaat aan het werk te kunnen gaan. Van support tot functioneel beheer.

Kennis en expertise

De laatste trends en de nieuwste oplossingen: Goodzo weet wat er speelt en hoe organisaties binnen de zorg het beste geholpen kunnen worden. Onze consultants zijn breed opgeleid op het gebied van applicatie ontwikkeling, applicatiebeheer, project- procesmanagement en cloud services. Door een breed klantenportfolio binnen de zorg kennen we de doelgroep goed en weten we met onze kennis en ervaring adequaat in te spelen op de vragen die er zijn.

Mendix en Microsoft

We zijn Mendix Solution Partner, Learning Academy Partner en Microsoft Gold Partner, waardoor onze consultants niet alleen de juiste kennis kunnen toepassen, maar we ook de mensen binnen jouw organisatie meenemen in de nieuwste ontwikkelingen. De overtuiging is: eerst een solide basis, daarna samen de ruimte creëren voor stevige groei. Vanuit onze partnerships zijn we in staat om ook toekomstplannen met de juiste kennis, ervaring en overtuiging vorm te geven.

No items found.
No items found.
No items found.

Onze werkwijze

Om tot de best mogelijke oplossing van jouw probleem te komen, werken we met vier stappen. We nemen je graag mee door ieder deel van ons proces, dat volledig is gericht op het gelukkig maken van de mensen binnen jouw organisatie én de eindgebruiker.

01

Kennismaking

Voor een prettige en constructieve samenwerking is het essentieel dat je elkaar door en door kent. Onze partnerships zijn gebouwd op gelijkwaardigheid, niet op afhankelijkheid. Een uitgebreide kennismaking vormt de basis voor het oplossen van jouw probleem.

02

Inventarisatie

We gaan dieper in op dat waar je naar op zoek bent. We willen alles weten over jouw vraagstuk, want het komt geregeld voor dat wat op het eerste gezicht het probleem lijkt, eigenlijk het gevolg is van iets anders.

03

Strategie

Met deze input gaan we aan de slag. We bepalen welke diensten er nodig zijn om tot de ideale duurzame oplossing voor jouw vraagstuk te komen.

04

Realisatie

We stellen samen een plan van aanpak op en gaan aan de slag om jouw business weer in flow te brengen.

Een diep geloof in het talent van mensen

Bij Goodzo werken mensen met allerlei verschillende achtergronden. Onze mensen zijn ambitieus, leergierig en hebben een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Mensen die weten hoe het is om hard te werken. Flexibel, adaptief, hands-on, met flink wat incasseringsvermogen en een goed oog voor hoe dingen beter kunnen. Met als belangrijkste doel dat de eindgebruiker geen zorgen meer heeft. Doordrongen zijn van de impact van je werk. Dat is de standaard van Goodzo.

Neem contact op

met

Stefanie

We vertellen je graag meer over hoe we werken en hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen. Laat je gegevens achter. Dan neemt een van onze mensen zo snel mogelijk contact met je op. Zonder dat je direct al ergens aan vast zit, natuurlijk.

Veelgestelde vragen

Werken jullie met HIX?

Onze consultants zijn breed opgeleid op het gebied van zowel kantoorautomatisering als applicatiebeheer. Ze werken in IT-omgevingen waar HIX primair aanwezig is, en zijn dan ook op functioneel vlak goed in staat om adequaat inzetbaar te zijn. 

Wat is jullie ervaring rondom user adoption?

User Adoption is bij Goodzo een standaard onderwerp voor, tijdens en na projecten. Het is ons uitgangspunt dat eindgebruikers zelfredzaam worden met de IT middelen die ze dagelijks tot hun beschikking hebben. Om die visie vorm te geven hebben wij een werkwijze in de vorm van een programma gebouwd om op deze manier onze consultants de handvatten te geven dit ook toepasbaar te maken binnen een klantorganisatie.

Doen jullie aan detavast?

In principe niet. Onze consultants binden zich voor langere termijn aan Goodzo om zo de juiste basis voor hun carrière te leggen. Toch zien we door de tijd heen dat er uiteraard uitzonderingen zijn en daarover gaan we graag in gesprek met zowel de opdrachtgever als de consultant. 

Welke klanten in de zorg hebben jullie?

De zorgbranche is breed, zo ook ons klantenportfolio binnen deze branche. We werken met ouderenzorgorganisaties, GGZ, ziekenhuizen en ondersteunende zorginstellingen. Lees hier ervaringsverhalen van onze klanten.

Hebben jullie mensen kennis van medische applicaties?

Onze consultants komen dagelijks in aanraking met bedrijfsspecifieke applicaties binnen een (zorg)omgeving. Van applicaties op het gebied van monitoring van apparatuur tot medicatie. Onze ervaring is dat onze consultants snel up to speed zijn en zich deze kennis binnen korte tijd eigen maken om adequaat ingezet te kunnen worden binnen een IT zorgomgeving. 

Leiden jullie mensen op binnen de medische applicaties of is het alleen generiek?

Onze consultants worden breed opgeleid op het gebied van kantoorautomatisering, applicatieontwikkeling, applicatiebeheer en Cloud infra. Uiteraard komen ze bij onze opdrachtgevers in aanraking met bedrijfsspecifieke IT omgevingen en software. Hier ondersteunen wij ze in om ze zo snel mogelijk adequaat inzetbaar te krijgen. 

Kan Goodzo altijd leveren?

Op het gebied van Consultancy en Detachering, Mendix Development en Cloud Engineering zijn wij altijd in staat om een passende oplossing te bieden.

Heb ik een vast contactpersoon tijdens het hele proces?

Ja, binnen Goodzo werken we voor onze opdrachtgevers met vaste contactpersonen op het gebied van accountmanagement, careermanagement en consultancy.

Hebben jullie referenties met wie ik contact op kan nemen?

Ja, die zijn op aanvraag beschikbaar. Gebruik gerust het contactformulier om een referentie aan te vragen.

Welke diensten bieden jullie aan?

Wij bieden de volgende diensten aan op IT-gebied: consultancy & detachering, dienstverlening, projecten en training. Dit doen we van support en beheer tot applicatieontwikkeling.

Lees hier meer over de impact die onze Goodzo-benadering heeft op opdrachtgevers en hun eindgebruikers.

Hebben jullie wel eens een serviceplein ingericht?

Binnen het onderwijs en de zorg hebben we voor verschillende opdrachtgevers servicepleinen ingericht. Inclusief een ingericht selfserviceportal, een getraind multidisciplinair serviceteam en de mogelijkheid tot call-overflow naar onze eigen servicedesk.

Hoe groot zijn de organisaties waar jullie voor werken?

De omvang van onze opdrachtgevers varieert van MKB tot corporate, van tweehonderd eindgebruikers tot 40 duizend eindgebruikers. We hebben ruim dertig klanten waar onze 150 consultants werkzaam zijn.