Service Management Training
Verhoog de slagkracht van je organisatie door eigen medewerkers op te leiden in Service Management en ITIL.
Voordoen, samen doen, zelf doen
Met de Service Management Training van Goodzo leren we mensen binnen je organisatie hoe je frameworks als ITIL zelf toe kunt passen. Dit doen we aan de hand van onze eigen methodiek. Na de training zijn jouw mensen zelf in staat om IT-support uit te kunnen voeren en om de methodes zelf toe te passen. De trainingen zijn allemaal op maat en geven we zowel klassikaal als projectmatig op een specifieke afdeling. En altijd volgens ons vaste mantra: voordoen, samen doen, zelf doen!


Waarom kiezen voor de Service Management Training van Goodzo?
Altijd op maat
In principe is iedere Mendix Training hetzelfde, maar in principe wisselt de invulling ook iedere keer. We passen de training volledig naar de wensen van jouw organisatie aan, zowel qua inhoud, invulling als tijdsinvestering.
Verschillende niveaus
De Mendix Certified Trainers van Goodzo geven training op drie niveaus: Rapid, Intermediate en Advanced. Het level van de training bepalen we uiteraard vooraf, samen met jou en de deelnemers.
Post-training
Bij veel trainingen werken we met een Community Lead. Hij fungeert vanuit Goodzo als aanspreekpunt voor je medewerkers en zorgt ervoor dat hun kennis volledig up-to-date blijft, ook als de training is afgelopen.
Slagkracht
Bij Goodzo vinden we dat het voor organisaties belangrijk is om hun eigen slagkracht te verhogen. We leiden dus bestaande medewerkers op, in plaats van het werven van nieuwe mensen in een markt die enorm schaars is.
Tijdsinvestering
De duur en intensiteit van de training verschilt per organisatie. Dat kan bijvoorbeeld een groepsbootcamp zijn waarin we twaalf weken lang één dag per week training geven, maar een 1-op-1-traject is ook mogelijk.
ITIL
Goodzo heeft een eigen methodiek ontwikkeld, op basis van ITIL. Hierdoor zijn je eigen medewerkers straks snel in staat het verschil te maken en zorgen we samen voor rust binnen jouw organisatie.
Waarom moet ik hierin investeren?
Bij Goodzo vinden we dat het belangrijk, en misschien wel essentieel, is dat organisaties hun eigen slagkracht verhogen. We leiden dus bestaande medewerkers op, in plaats van het werven van nieuwe mensen in een markt die enorm schaars is. Hierdoor zorgen we voor continuïteit binnen je organisatie en benutten we het optimale potentieel van je eigen mensen.

.webp)
We werken met organisaties uit verschillende branches
IT is overal en daarom zijn wij dat ook. Goodzo helpt organisaties uit allerlei verschillende branches, maar de kern van ons werk blijft hetzelfde. Lees hier meer over de impact die onze Goodzo-benadering heeft op opdrachtgevers en hun eindgebruikers.