Service Management Training

Verhoog de slagkracht van je organisatie door eigen medewerkers op te leiden in Service Management en ITIL.

Voordoen, samen doen, zelf doen

Met de Service Management Training van Goodzo leren we mensen binnen je organisatie hoe je frameworks als ITIL zelf toe kunt passen. Dit doen we aan de hand van onze eigen methodiek. Na de training zijn jouw mensen zelf in staat om IT-support uit te kunnen voeren en om de methodes zelf toe te passen. De trainingen zijn allemaal op maat en geven we zowel klassikaal als projectmatig op een specifieke afdeling. En altijd volgens ons vaste mantra: voordoen, samen doen, zelf doen!

Service Management

  • Verhoog de slagkracht van je eigen organisatie.
  • Benut het optimale potentieel van je eigen mensen.
  • Pas direct methodes toe aan de hand van real-life cases.
  • Op maat. Duur en intensiteit is bespreekbaar.

*Prijs afhankelijk van specifieke wensen.

Service Management Training

Verhoog de slagkracht van je organisatie door eigen medewerkers op te leiden in Service Management en ITIL.

Gemiddeld 5 trainingsdagen

Microsoft

Hybride

5.000*

Avans

Mendix Development | 'Dat is ook tekenend voor Goodzo: betrokkenheid'

Jeffrey Janssen is CTO van Avans en verantwoordelijk voor alle IT-dienstverlening binnen de hogeschool. Dit doet hij al meer dan tien jaar. In die tien jaar heeft hij veel zien veranderen: Avans heeft enorme stappen gemaakt. Samen met Anna Noorda (General Manager) en Vicky Schnitzler (Mendix developer) van Goodzo kijkt hij terug op de samenwerking met Goodzo en naar de ontwikkelingen die IT en het onderwijs samen doormaken.

Van Neynsel

24/7 Support | 'Het feit dat Goodzo ook de kracht heeft om te kunnen opleiden, maakt dat deze samenwerking veel verder gaat dan zomaar een klantrelatie'

Van Neynsel is een Brabantse ouderenzorgorganisatie, waar het zorg levert op zeven verschillende locaties. Sinds het voorjaar van 2022 werken we op verschillende vlakken samen om ervoor te zorgen dat IT bijdraagt aan een nóg betere zorg. Jeroen van Bommel (Directeur financiën en bedrijfsvoering bij Van Neynsel) en onze Senior Account Manager Stefanie kijken samen naar een klantrelatie die al gauw uitgroeide tot een waardevol partnership en die voor verbinding zorgt tussen zorgmedewerkers en IT.

Gerald

'Het is heel belangrijk om te weten hoe je je verhoudt tot de klant'

Van student cultureel erfgoed naar DevOps Engineer. Het klinkt misschien niet als een match, maar Gerald (28) heeft deze stap toch gezet. We vroegen hem naar deze overgang, naar wat hem trekt binnen de IT en hoe hij de theorie gebruikt in de praktijk.

FME

Outsourcing & Migratie | 'Goodzo levert uiteindelijk een betere dienstverlening dan dat wij zelf zouden kunnen doen'

Steven van Bemmel is Manager ICT en Market & Data Analytics bij FME, de ondernemersorganisatie voor de technologische industrie. De afgelopen jaren heeft hij zijn afdeling zien veranderen: van een afdeling dat alles op het gebied van ICT zelf deed, transformeerde het naar een regie-organisatie.

Waarom kiezen voor de Service Management Training van Goodzo?

Altijd op maat

In principe is iedere training hetzelfde, maar in principe wisselt de invulling ook iedere keer. We passen de training volledig naar de wensen van jouw organisatie aan, zowel qua inhoud, invulling als tijdsinvestering.

Verschillende niveaus

De Certified Trainers van Goodzo geven training op verschillende niveaus. Het level van de training bepalen we uiteraard vooraf, samen met jou en de deelnemers.

Post-training

Bij veel trainingen werken we met een Community Lead. Hij fungeert vanuit Goodzo als aanspreekpunt voor je medewerkers en zorgt ervoor dat hun kennis volledig up-to-date blijft, ook als de training is afgelopen.

Slagkracht

Bij Goodzo vinden we dat het voor organisaties belangrijk is om hun eigen slagkracht te verhogen. We leiden dus bestaande medewerkers op, in plaats van het werven van nieuwe mensen in een markt die enorm schaars is.

Tijdsinvestering

De duur en intensiteit van de training verschilt per organisatie.. Dat kan bijvoorbeeld een groepsbootcamp zijn waarin we twaalf weken lang één dag per week training geven, maar een 1-op-1-traject is ook mogelijk.

ITIL

Goodzo heeft een eigen methodiek ontwikkeld, op basis van ITIL. Hierdoor zijn je eigen medewerkers straks snel in staat het verschil te maken en zorgen we samen voor rust binnen jouw organisatie.

Microsoft
+
Cloud solution partner
5+
+
Service management trainers
100+
+
Support engineers opgeleid

Waarom moet ik hierin investeren?

Bij Goodzo vinden we dat het belangrijk, en misschien wel essentieel, is dat organisaties hun eigen slagkracht verhogen. We leiden dus bestaande medewerkers op, in plaats van het werven van nieuwe mensen in een markt die enorm schaars is. Hierdoor zorgen we voor continuïteit binnen je organisatie en benutten we het optimale potentieel van je eigen mensen.

Blije Goodzo collega's lachen in de camera

Neem contact op

met

Stefanie

We vertellen je graag meer over hoe we werken en hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen. Laat je gegevens achter. Dan neemt een van onze mensen zo snel mogelijk contact met je op. Zonder dat je direct al ergens aan vast zit, natuurlijk.

We werken met organisaties uit verschillende branches

IT is overal en daarom zijn wij dat ook. Goodzo helpt organisaties uit allerlei verschillende branches, maar de kern van ons werk blijft hetzelfde. Lees hier meer over de impact die onze Goodzo-benadering heeft op opdrachtgevers en hun eindgebruikers.

Veelgestelde vragen

Geen veelgestelde vragen gevonden.