Servicemanagement

Geef de regie van je IT-organisatie uit handen, zodat jij je kunt focussen op wat er echt toe doet.

Service boven alles

Goed servicemanagement maakt het verschil voor iedere organisatie. Goodzo is in staat om de regie te voeren over de gehele IT van onze klanten. We doen dat op basis van onze eigen best practices, die gebaseerd zijn op ITIL. Daarnaast regelen we, als de vraag er is, ook het contact met je andere leveranciers. Zo heeft jouw organisatie een single point of contact en kunnen je medewerkers zich focussen op wat er voor hen écht toe doet.

FME

Outsourcing & Migratie | 'Goodzo levert uiteindelijk een betere dienstverlening dan dat wij zelf zouden kunnen doen'

Steven van Bemmel is Manager ICT en Market & Data Analytics bij FME, de ondernemersorganisatie voor de technologische industrie. De afgelopen jaren heeft hij zijn afdeling zien veranderen: van een afdeling dat alles op het gebied van ICT zelf deed, transformeerde het naar een regie-organisatie.

Van Neynsel

24/7 Support | 'Het feit dat Goodzo ook de kracht heeft om te kunnen opleiden, maakt dat deze samenwerking veel verder gaat dan zomaar een klantrelatie'

Van Neynsel is een Brabantse ouderenzorgorganisatie, waar het zorg levert op zeven verschillende locaties. Sinds het voorjaar van 2022 werken we op verschillende vlakken samen om ervoor te zorgen dat IT bijdraagt aan een nóg betere zorg. Jeroen van Bommel (Directeur financiën en bedrijfsvoering bij Van Neynsel) en onze Senior Account Manager Stefanie kijken samen naar een klantrelatie die al gauw uitgroeide tot een waardevol partnership en die voor verbinding zorgt tussen zorgmedewerkers en IT.

CAM IT

Procesmanagement | 'Goodzo weet precies de mensen binnen te brengen die we nodig hebben'

Onze partner CAM IT verzorgt meer dan 50 duizend werkplekken in dertien verschillende ziekenhuizen. En dat is een behoorlijke klus, die veel kennis van de techniek, de zorg en de eindgebruikers vraagt. We vroegen Willem-Jan Dekkers (Manager Operations) en Goodzo'er Sebastiaan van Oers (Procesmanager) hoe dit in zijn werk gaat en wat de toegevoegde waarde van Goodzo is in een wereld waar er altijd druk op de ketel staat.

Leander

Inkoop, Contract en Leveranciersmanager | 'De kunst is om IT en business voor elkaar te gaan laten werken'

Leander (28) werkt inmiddels drie jaar voor Goodzo. Nadat hij stopte met zijn hbo-studie begon hij bij ons met het IT Traineeship. Na zijn IT traineeship en Deep Dive volgt hij nu Goodzo Next en werkt hij bij VolkerWessels als Inkoop, Contract en Leveranciersmanager. Hij vertelt over zijn huidige rol, de weg ernaartoe en de waarde van ons Growth Program.

De voordelen van Goodzo als servicemanagement-partner

ITIL

Goodzo heeft een eigen methodiek ontwikkeld, op basis van ITIL. Daardoor zijn we snel in staat het verschil te maken en zorgen we voor rust binnen jouw organisatie.

Mendix en Microsoft

Als partner van Mendix en Microsoft zitten we bovenop de laatste ontwikkelingen in de procesautomatisering. We weten als eerste wat de nieuwste tools zijn en implementeren die waar we kunnen binnen jouw organisatie.

Safe en Secure

Goodzo is ISO27001 en ISO9001 gecertificeerd en daarnaast zijn ook alle process- en managementmethodieken in bezit van een certificaat. Hierdoor werken we niet alleen veilig, maar ook efficiënt.

Verbindend

Door ons grote empathisch vermogen en een op eindgebruikers gerichte mindset zijn we van onschatbare waarde om processen slim te laten vloeien en organisaties als de jouwe te laten groeien.

Met lef

We zullen altijd vragen blijven stellen om de vraag achter de vraag te ontdekken. Zo haal je nog meer uit je bestaande processen.

Procesoptimalisatie

Doordat we de regie zelf in handen hebben zijn we razendsnel in staat om lopende processen te verbeteren, versimpelen en automatiseren. Zowel op menselijk vlak als met hulp van RPA.

20+
+
Partneromgevingen in regie
Iso 27001
+
Gecertificeerd
1.200.000+
+
Eindgebruikers geholpen

Is mijn IT-organisatie er klaar voor om te outsourcen?

Dat is een hele goede vraag, die we natuurlijk niet zomaar kunnen beantwoorden en waarover we eerst samen in gesprek moeten. We maken een assessment om te zien of je organisatie volwassen genoeg is om alle IT aan ons over te dragen. Ben je daar nog niet? Dan adviseren en helpen we je, ook op projectbasis, om ervoor te zorgen dat je daar wél komt.

Blije Goodzo collega's lachen in de camera

Neem contact op

met

Stefanie

We vertellen je graag meer over hoe we werken en hoe we jouw organisatie verder kunnen helpen. Laat je gegevens achter, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

We werken met organisaties uit verschillende branches

IT is overal en daarom zijn wij dat ook. Goodzo helpt organisaties uit allerlei verschillende branches, maar de kern van ons werk blijft hetzelfde. Lees hier meer over de impact die onze Goodzo-benadering heeft op opdrachtgevers en hun eindgebruikers.

Veelgestelde vragen

Geen veelgestelde vragen gevonden.