Support engineer
Op de servicedesk combineren we onze unieke sociale skills met een op eindgebruikers gerichte mindset. Onze support engineers ondersteunen je in eerste-, tweede- en derdelijns support. Van een afstandje of onsite en altijd snel op en af te schalen.
Eerst de mens, dan het probleem
Goodzo beheert en ondersteunt de IT-omgevingen van organisaties als de jouwe, bijvoorbeeld op het gebied van support. Onze Support Engineers ondersteunen je in de support van je applicaties, digitale werkplek of gehele IT-omgeving. Van een afstandje of onsite, en altijd snel op en af te schalen. En de sociale skills van de Goodzo’ers zorgen ervoor dat eindgebruikers het altijd prettig vinden om geholpen te worden, hoe groot het probleem ook is.
Waarom kiezen voor de Support Engineers van Goodzo?
Ontwapenend
Onze engineers richten zich eerst op de mens en daarna op het probleem. Ze zorgen ervoor dat gebruikers het prettig vinden om geholpen te worden en zijn transparant in hun communicatie.
Met lef
De juiste vragen stellen en jou als opdrachtgever durven challengen: zo bereiken we het beste resultaat en zorgen we ervoor dat je nog meer uit je support-afdeling kunt halen.
Schaalbaar
Wie dan ook, waar dan ook: onze Support Engineers ondersteunen je in eerste-, tweede- en derdelijns applicatiesupport. Van een afstandje of onsite en altijd snel op en af te schalen.
Klantcase : Roel over onze on-site support dienstverlening
Roel
IT Manager
Welke toegevoegde waarde biedt een Goodzo’er op mijn servicedesk?
Wij zijn niet de enige die jouw organisatie kan ondersteunen met Support Engineers, maar door de unieke sociale skills van de Goodzo’er te combineren met een op eindgebruikers gerichte mindset, zijn we van onschatbare waarde binnen jouw organisatie. Het zijn jonge, onbevangen mensen, die weten hoe het is om hard te werken en begrijpen waar degene aan de andere kant van de lijn behoefte aan heeft.
We werken met organisaties uit verschillende branches
IT is overal en daarom zijn wij dat ook. Goodzo helpt organisaties uit allerlei verschillende branches, maar de kern van ons werk blijft hetzelfde. Lees hier meer over de impact die onze Goodzo-benadering heeft op opdrachtgevers en hun eindgebruikers.