“GOODZO is niet gewoon een leverancier, maar een partner.”

Sinds 2017 werkt GOODZO samen met Avans Hogeschool. Sinds die tijd hebben veel GOODZO’ers daar stappen kunnen en mogen maken tijdens hun IT carrière. Van IT Supportdesk tot Mendix developer en van Systeembeheerder tot ICTO Coach. We spraken met Jeffrey Janssen, CTO bij Avans, over de samenwerking met GOODZO.

Waarom zijn jullie destijds een samenwerking met GOODZO aangegaan?

Ik kende de accountmanager goed en wist dat hij de kwaliteit zou leveren waar ik naar op zoek was. De hoge kwaliteit bleek niet afhankelijk te zijn van die accountmanager. Inmiddels hebben we een ander contactpersoon binnen GOODZO en we werken nog steeds met veel plezier samen.

jeffrey_janssen

Waarom is het een goede samenwerking?

GOODZO heeft ambitieuze mensen in dienst die een klant echt willen helpen. Dat geldt zowel voor de professionals die jullie detacheren, als het salesteam. Daardoor ontstaat er een klik. Een win-win situatie waarin we veel voor elkaar kunnen betekenen.

Kun je daar een voorbeeld bij noemen?

In 2019 heeft GOODZO het beheer en ontwikkeling van Mendix applicaties opgenomen in haar productportfolio. Trainees krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot Mendix consultant. Er ontstonden dus Mendix klasjes binnen GOODZO. Samen hebben we ervoor gekozen om hen werkervaring op te laten doen bij Avans. Dat is leuk voor beide partijen.

Waarin onderscheidt GOODZO en haar medewerkers zich?

Een belangrijk aspect is de persoonlijkheid en het willen helpen van de klant. Maar ook zijn de medewerkers van toegevoegde waarde als het gaat om kennis en kunde. En als iemand niet helemaal past, dan wordt daar snel een oplossing voor bedacht. Er kan snel geschakeld worden met GOODZO en dat vind ik belangrijk in een samenwerking. Daardoor blijft de kwaliteit hoog en de klik goed. Er ontstaat meer een partnerschap. GOODZO is daarmee niet gewoon een leverancier.

Zou je GOODZO adviseren bij andere organisaties?

Ja. GOODZO levert breed. Een hoge kwaliteit op het gebied van eerste- en tweedelijns support, maar ook talent wanneer het om Mendix gaat. Waar GOODZO echt heel goed in is, is het vinden en binden van goede mensen. En in het maken van die klik. Van alle keren dat er iemand bij ons gedetacheerd is geweest vanuit GOODZO, denk ik dat er maximaal twee keer geen klik was. En dan lossen jullie dat ook direct op.

Ben je benieuwd wat GOODZO voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan eens contact op met één van onze Accountmanagers.

Nieuwsgierig naar meer?

Neem contact op!

Wij vertellen graag over wie we zijn, wat we doen en wat we weten. Over detachering, applicaties, werkplekbeheer, IT Traineeships, noem maar op. Dus neem eens contact op via e-mail, social media of ouderwets via de telefoon. Tot snel!